Odpowiedz 


 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fazowanie lustra 3mm
Autor Wiadomość
Alamaasa Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 2
Podziękowania:
Dołączył: 21.02.2017
Płeć:
Skąd:
Rocznik:
Post: #1
Fazowanie lustra 3mm
Witam
Chcę wykonać fazę 45 st 2mm lustro grubość 3mm. Doradzcie jak to zrobić? Szklarze nie chcą wykonać tłumacząc ograniczeniami maszyn.
Lustro to replika detalu z 50 roku. Ponieważ prawie 70 lat temu było to wykonalne nie wierzę, że w obecnych czasach nie da się wykonać.
Pierwsze co mi się narzuca to diax z regulacją obrotów i tarcza diamentowa np. gradacja 100 do szlifowania szkła ale niech wypowiedzą się spece....
21.02.2017 05:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Alamaasa Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 2
Podziękowania:
Dołączył: 21.02.2017
Płeć:
Skąd:
Rocznik:
Post: #2
RE: Fazowanie lustra 3mm
Widzę, że temat trudny dla współczesnych szklarzy.
22.02.2017 00:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
SklepDlaSzklarzy.pl Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 11
Podziękowania:
Dołączył: 05.09.2017
Płeć: nie wybrano
Skąd:
Rocznik:
Post: #3
RE: Fazowanie lustra 3mm
Prosta sprawa krawędziarka do szkła to zrobi poprostu gierunek trzeba zrobić na przedniej fazce a tarcze od tylniej fazki opuścić ,poprostu niechce im się przestawiać maszyny i boją sie źe tròjka pęknie .Duźe to lustro ma być?

[Obrazek: baner-verre-trade.jpg]


tel.: +48 501 531 817 Wiesław Młynarczyk

e-mail: kontakt@sklepdlaszklarzy.pl

Sprzedaż -serwis krawędziarek,ukosowarek,fazoware,wiertarek.

Narzędzia dla Szklarzy .
17.10.2017 23:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Reklama






Miejsce na Twoją reklamę.


 Mapa użytkowników



 Warto odwiedzić








Odpowiedz 


Skocz do: