Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 1,562
» Najnowszy użytkownik: Gioffreaq6a
» Wątków na forum: 119
» Postów na forum: 1,103

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 11 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 11 Gość(i)

Ostatnie wątki
Szkiełko
Ostatni post: malckaliles
23.10.2017 11:43
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 3712
Jak zrobić stół do szkła ...
Ostatni post: baba12
19.10.2017 16:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 135
Wiertło z fazownikiem czy...
Ostatni post: szklarz administrator
19.10.2017 10:56
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 226
Fazowanie lustra 3mm
Ostatni post: SklepDlaSzklarzy.pl
17.10.2017 23:59
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 905
Wykonanie większej ilości...
Ostatni post: SklepDlaSzklarzy.pl
17.10.2017 23:50
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 740
Przeszklenie do mini szkl...
Ostatni post: Benekx
17.10.2017 17:40
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 538
Bavelloni md4 szukam
Ostatni post: SklepDlaSzklarzy.pl
11.10.2017 00:33
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 306
zakup fazowarki.
Ostatni post: SklepDlaSzklarzy.pl
08.10.2017 23:52
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1944
Automatyczny stół do rozk...
Ostatni post: DKGLASS
04.10.2017 23:21
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 289
Montaż szyby prysznicowej...
Ostatni post: lilkamssw
02.10.2017 20:45
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 4422

 
  Poler szkła
Napisane przez: szklarz administrator - 28.09.2017 22:34 - Brak odpowiedzi

Koledzy podzielcie się na jakim systemie macie poler szkła.

Na chwilę spróbowałem tarczy cerowo gumowej,ale jednak co poler na filcu i cerze to na na cerze.

Dodatkowo zmieniłem 7 pozycję oraz załamy na niebieski konglumerat 120
.
Poprzednio były 60 kolor pomarnczowy.Obecnie są na dotarciu.

Tarcz chinskie .Uwaga włoskie się z nimi nie równają.Jak widac nie wszystko co chinskie jest gówniane.

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Szlifierka kątowa makita
Napisane przez: Gizmo87PL - 13.08.2017 20:44 - Odpowiedzi (10)

Witam czy szlifierką ręczną kątową firmy makita można szlifować na sucho czy na mokro lepiej ? To zależy od papieru czy czego ?Zdezorientowany

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  szlifowanie, polerowanie wypiaskowanego szkła
Napisane przez: merccentrum - 24.06.2017 13:02 - Brak odpowiedzi

Witam. Chciałbym sie dowiedzieć czym najlepiej wyszlifować a następnie wypolerować wypiaskowane szkło. Mianowicie chodzi mi o moje szklane lampy z mojego mercedesa. Szlifowałem je ostatnio papierem 120 z wodą na maszynie oscylacyjnej i ledwo co je zmatowiłęm po 1 godzinie a wypiaskowane są wciąż. Co żle robie?? jakich materiałów powinienem użyć i czy szlifować z wodą czy bez?? Jestem zielony w tych sprawach...

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  ustawianie tarcz obwodowych
Napisane przez: Paolo - 24.03.2017 12:04 - Brak odpowiedzi

Witam, mam pytanie odnośnie szlifowania szkła na dwukrawędziarce. Maszyna na której pracuje (Besana SQ 5P), ma możliwość regulacji kąta nachylenia ściernic obwodowych. Jest to fajna sprawa bo można na ściernicy do obróbki szkła o grubości 6mm i profilu C-kant, przy ustawieniu odpowiedniego kąta nachylenia, obrabiać szkła grubości 4,5,6 mm. Sęk w tym, że nie bardzo wiem jak dobierać kąty. Może ktoś miał z tym do czynienia. Nie chodzi mi o fazowanie, czy ukosowanie.

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Matówka do aparatu
Napisane przez: pawel2312 - 02.09.2016 17:32 - Odpowiedzi (6)

Witam. Zamierzam sam wykonać matówkę do aparatu wielkoformatowego o rozmiarze 18x24 cm ze szkła 3mm.
W jaki sposób równomiernie zmatowić całą jedną strone szklanej płyty
domowym sposobem? Próbowałem recznie papierem wodnym krzemowym o gradacji 1200c na kostce z korka ale nie zabardzo to idzie. Wygląda to tak jakby papier się polerował a szkło nie nabiera matu. Trwalo to ok 20 minut i dałem sobie spokój. Jak zrobić to prawidlowo?

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  cięcie/szlifowanie szkła hartowanego
Napisane przez: maciej692 - 05.08.2016 21:00 - Odpowiedzi (1)

Witam,

posiadam szyby hartowane 13 mm przy schodach. Miały być docięte/doszlifowane na prosto, a został wykonany łuk. Czy jest możliwość poprawienia tego na prosto?

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  szlifowanie szkła do akwarium
Napisane przez: krzysztof76 - 12.03.2016 00:05 - Odpowiedzi (4)

witam potrzebuję porady od osób klejącej akwaria
mianowicie będę kleił akwarium 100x40x50 ze szkła 8mm
moje pytanie
1- czy oprócz lekkiego szlifu krawędzi muszę oszlifować płaszczyznę przylegającą do drugiego szkła [ bo widoczna to wiadome ze tak ] tak by to lepiej wyglądało i było wytrzymalsze
2- jakiej gr. spoiny użyć na kostce by była mocna i trwała akwarium 100x40hx50gł
z góry dziękuję

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  jak zatępić ręcznie narożnik np o promieniu r-18
Napisane przez: adrian1523 - 07.03.2016 21:59 - Odpowiedzi (2)

Chodzi mi o jakiś sposób gdzie będzie można zatępić POWTARZALNIE narożnik na promien np r18. Mam jedno zastosowanie na o ale uważam to za zbyt czasochłonne i bardzo niepowtarzalny proces. Proszę o pomoc.

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Niszczy krawędz VSG podczas szlifowania .
Napisane przez: szklarz administrator - 21.11.2015 22:00 - Odpowiedzi (3)

Macie pomysły gdzie szukać przyczyny pękania krawędzi szkła laminowanego 4.4.1

Pierwsza tarcza turbo .Woda leci super . Posuw wolny . Nie mam pojęcia co nie hula .

Wcześniej przywożone szkło było prawidłowo szlifowane . Może się z czymś takim spotkaliście .

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu

  Problem z szlifem w krawędziarce Yinhong YH9.320
Napisane przez: Miro108 - 21.07.2015 22:05 - Odpowiedzi (3)

Witam. Zacznę od tego ze jestem jeszcze świerzak i to jest moja pierwsza krawędziarkaUśmiech Zakupiłem niedawno chińska używana 9 wrzecionowa krawędziarkę YH9.320 i problem polega na tym ze szlifując np. kilka formatek szkła grubość 6mm, kanty(skosy) na każdej wychodzą inne, a szlifując szybę długości 160 cm skosy na początku formatki są ok, schodząc bliżej środka tarcze skośne nie zbierają prawie wcale, następnie idąc od środka ku końcowi już jest ok. Dodam ze na krótkich szybach tego nie ma ale każdy szlif skosów wychodzi inaczej. I teraz nie wiem czy ja coś źle ustawiam czy z maszyna jest coś nie tak. Z góry dzięki za pomocUśmiech

Wydrukuj tę wiadomość Wyślij tę wiadomość znajomemu